Wat zijn de veiligheidsvoorwaarden om servicemonteursbezoek op locatie in te plannen of te laten doorgaan ten tijde van het coronavirus?

Alleen voor zeer dringende situaties zoals ernstige lekkages, explosiegevaar of geen verwarming/geen warm water zonder alternatief wordt een servicemonteursbezoek ingepland. Alle andere niet-dringende aanvragen worden in overleg op een latere datum ingepland.

Om de gezondheid van onze medewerkers te waarborgen en het verspreiden van het coronavirus te beperken zal bij het inplannen van de afspraak en door de serviceservicemonteur bij aankomst de volgende vragen gesteld:

  • Heb je corona gerelateerde symptomen zoals droge hoest, kortademigheid, koorts, …?
  • Heeft iemand in jouw gezin of directe omgeving ziektesymptomen?
  • Ben je de afgelopen maanden in een risicogebied geweest?

Is van een van bovenstaande punten aan de orde, dan zal de serviceservicemonteur het bezoek afbreken.

Respecteer bij het uitvoeren van onderhoud alsjeblieft de volgende regels:

  • De algemene hygiëne maatregelen volgens RIVM richtlijnen gelden te allen tijde
  • Houd tijdens het bezoek minimaal 1,5 meter afstand en schud zeker geen handen
  • Onze servicemonteur zal de klant niet vragen zijn werkorder te ondertekenen op zijn PDA.