Storing melden

Servicedienst voor installateurs

De servicedienst van Techneco ondersteunt de installateur bij het uitvoeren van zijn werkzaamheden. De hierna volgende ondersteuning is vanuit onze servicedienst mogelijk:

  • Technische helpdesk (ma-vr 8:30-17:00 uur).
  • Een gezamenlijk bezoek met één van onze monteurs ter ondersteuning en/of als leertraject.
  • Weekend storingsdienst voor telefonische ondersteuning bij storingen (za-zo 8:30-17:00 uur).
  • Het uitvoeren van servicewerkzaamheden die behoren onder de fabrieksgarantie.
Technische helpdesk

Heeft u een technisch inhoudelijke vraag en heeft u het antwoord niet op onze website of in de beschikbare documentatie gevonden? Dan kunt u contact opnemen met onze technische helpdesk.

Is de technische vraag gerelateerd aan een storing van een warmtepomp? Bel dan onze technische helpdesk als u bij de warmtepomp aanwezig bent. Onze medewerker kunt u telefonisch ondersteunen om de oorzaak van de storing te achterhalen.

De technische helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur op telefoonnummer +31(0)15-2191009.

Een gezamenlijk bezoek

Wij vinden het belangrijk om u als installateur te ondersteunen in uw werkzaamheden. Als zaken onduidelijk zijn of u komt er niet uit, dan kunt u een gezamenlijk bezoek met één van onze monteurs aanvragen. Onze servicemonteurs zullen gezamenlijk met u de situatie bekijken en op zoek gaan naar een oplossing en of uitleg geven, zodat u uw vakbekwaamheid kunt verhogen.

Weekend storingsdienst

Heeft u in het weekend een urgente storing aan een warmtepomp en heeft u telefonische assistentie nodig om de storing te kunnen verhelpen? Dan kunt u contact opnemen met onze callcenter. Als de urgentie hoog genoeg is zal onze dienstdoende storingsmonteur worden benaderd om u telefonisch te assisteren.

Onze weekendstoringsdienst is op zaterdag en zondag bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur op telefoonnummer +31(0)15-2191001.

Fabrieksgarantie

De fabrieksgarantie op al onze warmtepompen is (exclusief de Robur gasabsorptiewarmtepomp) standaard twee jaar en vijf jaar op onderdelen.

Alle technische defecten aan de warmtepomp vallen onder de fabrieksgarantie. Installatie- en instellingsfouten vallen niet onder de fabrieksgarantie. Als bij een servicebezoek u als installateur niet aanwezig bent en een installatie- en/of instellingsfout de oorzaak is van de storing, zullen de voorrijkosten en het arbeidsloon in rekening worden gebracht.

Bent u er niet zeker van of de storing onder de fabrieksgarantie valt, kunt u contact opnemen met onze technische helpdesk of een gezamenlijk bezoek aanvragen.

Bent u een particulier of consument?

Neem altijd als eerste contact op met uw installateur. Uw installateur is voor u uw aanspreekpunt voor service gerelateerde werkzaamheden.

Komt uw installateur er niet uit of wenst uw installateur ondersteuning? Dan kan hij gebruik maken van de servicedienst van Techneco.

Wilt u toch contact opnemen met Techneco dan kunt u ons van maandag t/m vrijdag bereiken tussen 8:30 en 17:00 uur op telefoonnummer +31(0)15-2191000.

Onze medewerkers zullen altijd eerst vragen of u contact heeft opgenomen met uw installateur.

Storing melden

Als installateur kunt u het onderstaande formulier gebruiken om een storing te melden.