Covid-19 maatregelen

Aanpassingen op de dienstverlening

De gezondheid van onze klanten, leveranciers, partners en personeel is voor Techneco erg belangrijk. Door de komst van het coronavirus nemen we dan ook enkele maatregelen om optimale bereikbaarheid van onze diensten en beschikbaarheid van onze producten én accessoires zo goed mogelijk te kunnen blijven garanderen.

We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn én te blijven. Dit vraagt wel een aantal aanpassingen die invloed kunnen hebben op onze dienstverlening. Hieronder vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen.

Heb je behoefte aan meer informatie? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.

Zorg voor jezelf en voor elkaar,
Techneco





Vragen voor de installateur

Bereikbaarheid

Alle accountmanagers zijn telefonisch en per mail bereikbaar. Wanneer je accountmanager niet bereikbaar is, neem dan contact op met Sales Support. Zij zijn het interne aanspreekpunt en te bereiken via [email protected] of telefonisch via het nummer (015) 219 1000.

Load More

Acties en marketingmaterialen

Lopende acties voor installateurs lopen gewoon door. Mochten we genoodzaakt zijn om acties stil te leggen, dan brengen wij je daarvan tijdig op de hoogte.

Documentatie kan je zelf online opvragen.

Load More

Sales support

Onze productafdeling voor Sales Support en advies heeft op dit moment een krappere bezetting dan normaal maar is gewoon operationeel en voorziet je graag van een antwoord inzake productinformatie of berekeningen. Dit kan per mail via [email protected] of telefonisch op het nummer (015) 219 1000.

Load More

Trainingen

Een deel van de trainingen staat ingepland. Voor nadere data mail dan naar [email protected].

Load More

Bestellingen, spare-parts en leveringen

De afdelingen Customer Support en onze logistieke afdeling zijn minder bezet, maar operationeel. Je bestelling wordt dus gewoon verwerkt en je wordt op de hoogte gebracht van het moment van leveren. Toch nog vragen? Neem dan contact op met [email protected] of bel (015) 219 1000.

De afdelingen Customer Support en onze logistieke afdeling zijn minder bezet, maar operationeel. Daarnaast kan je gebruik maken van onze online tools. Op die manier kan je ook snel een antwoord vinden op je vragen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met [email protected] of bel (015) 219 1000.

Een artikelnummer vind je gemakkelijk in de documentatie online hier.

De onderdelenprijslijst is te vinden op onze website.

Load More


Service

De gezondheid van onze klanten en medewerkers én de continuïteit van onze dienstverlening staan voorop. Ook in deze bijzondere tijd blijven we werken we aan een goede bereikbaarheid, zoveel mogelijk directe technische ondersteuning op afstand en voor dringende situaties aan servicemonteursbezoek op locatie. We werken graag samen aan veiligheid en een goede service.

Vragen? Neem contact op met Customer Care of bel (015) 219 1000.

Service

De afdeling Customer Care is gewoon operationeel en telefonisch bereikbaar. We  staan je tijdens kantooruren graag bij om samen tot een oplossing te komen. Op dit moment is het niet mogelijk om online storingen aan te melden.

Vragen? Neem dan contact op met [email protected]  of bel (015) 219 1000.

De afdeling After sales is operationeel en telefonisch bereikbaar. We staan je graag bij om samen tot een oplossing te komen. Mocht het probleem echt niet op afstand kunnen worden verholpen, dan wordt alleen voor zeer dringende situaties zoals ernstige lekkages, explosiegevaar of bij geen verwarming/geen warm water zonder alternatief een servicemonteursbezoek ingepland. Er wordt veiligheidsnavraag gedaan bij het inplannen van de afspraak én bij aankomst van de serviceservicemonteur.

Zie voor meer informatie ‘ Veiligheidsvoorwaarden servicemonteursbezoek op locatie’.

Niet-dringende aanvragen worden in overleg op een latere datum ingepland.

Vragen? Neem dan contact op met [email protected] of bel (015) 219 1000.

Inplannen van een servicemonteurs-bezoek is uitsluitend mogelijk bij zeer dringende situaties zoals ernstige lekkages, explosiegevaar of bij geen verwarming/geen warm water zonder alternatief. Er wordt veiligheidsnavraag gedaan bij het inplannen van de afspraak én bij aankomst van de serviceservicemonteur.

Zie voor meer informatie ‘ Veiligheidsvoorwaarden servicemonteursbezoek op locatie’.

Niet-dringende aanvragen worden in overleg op een latere datum ingepland.

Vragen? Neem dan contact op met [email protected] of bel (015) 219 1000.

Alleen voor zeer dringende situaties zoals ernstige lekkages, explosiegevaar of geen verwarming/geen warm water zonder alternatief wordt een servicemonteursbezoek ingepland. Alle andere niet-dringende aanvragen worden in overleg op een latere datum ingepland.

Om de gezondheid van onze medewerkers te waarborgen en het verspreiden van het coronavirus te beperken zal bij het inplannen van de afspraak en door de serviceservicemonteur bij aankomst de volgende vragen gesteld:

  • Heb je corona gerelateerde symptomen zoals droge hoest, kortademigheid, koorts, …?
  • Heeft iemand in jouw gezin of directe omgeving ziektesymptomen?
  • Ben je de afgelopen maanden in een risicogebied geweest?

Is van een van bovenstaande punten aan de orde, dan zal de serviceservicemonteur het bezoek afbreken.

Respecteer bij het uitvoeren van onderhoud alsjeblieft de volgende regels:

  • De algemene hygiëne maatregelen volgens RIVM richtlijnen gelden te allen tijde
  • Houd tijdens het bezoek minimaal 1,5 meter afstand en schud zeker geen handen
  • Onze servicemonteur zal de klant niet vragen zijn werkorder te ondertekenen op zijn PDA.

Load More

Facturen en financiële administratie

De financiële administratie van Techneco is minder bezet, maar operationeel. Je kan met vragen bellen naar (015) 219 1000

Load More

Installateur en groothandel

De Techneco producten en spareparts, blijven beschikbaar voor de installateurs en groothandels. Verschillende groothandels én hun filialen nemen uiteraard extra maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen kunnen (deels) verplicht worden om hun activiteiten te staken. Het beste neem je als installateur rechtstreeks contact op met de groothandel bij jou in de buurt.

Load More

Overig

Indien bovenstaande overzicht je niet het gepaste antwoord heeft gegeven, stuur dan een mail naar [email protected]  of bel (015) 219 1000.

Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en besmettingen te vermijden, zijn alle sollicitatiegesprekken tot nader order geannuleerd. Voor vragen over vacatures kan je mailen naar [email protected] . Hartelijk dank voor jouw begrip.

Load More


Vragen voor de consument

Product gerelateerde vragen

Om de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers te garanderen kunnen onderhoud of reparaties niet doorgaan of ingepland worden wanneer er sprake is van ziekte of onzekerheid omtrent jouw gezondheid. Wij rekenen op je begrip om zo samen de strijd tegen corona aan te gaan.

Vragen? Neem dan contact op met [email protected] of bel (015) 219 1000.

Load More

Overig

Indien bovenstaande overzicht je niet het gepaste antwoord heeft gegeven, stuur dan een mail naar [email protected]  of bel (015) 219 1000.

Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en besmettingen te vermijden, zijn alle sollicitatiegesprekken tot nader order geannuleerd. Voor vragen over vacatures kan je mailen naar [email protected] . Hartelijk dank voor jouw begrip.

Load More